гарантія
Умови гарантійного обслуговування
- Гарантійний термін на вироби встановлюється в гарантійному талоні.
- Умови даного гарантійного талона включають в себе основні принципи гарантійного обслуговування, але обмежуються гарантійними умовами обслуговування, передбаченими виробником товару і діють в рамках законодавства України про захист прав споживачів.
- Вироби, забезпечені фірмовою гарантією, обслуговуються тільки при наданні фірмового гарантійного талона та на умовах фірми-виробника.
- Гарантійний термін і термін безкоштовного сервісного обслуговування відліковуються від дати продажу.
- Транспортування товару здійснюється за рахунок покупця Новою Поштою або доставкою до складу особисто.
- Перед використанням придбаного товару необхідно уважно вивчити Інструкцію по експлуатації виробу, умови гарантійних зобов'язань.
- Право відмовити в гарантійному сервісному обслуговуванні вироби виникає у випадках:
- Відсутність обов'язкової комплектації виробу
- Відсутність фірмового гарантійного талона для виробів, забезпечених фірмовою гарантією
- Недотримання умов, викладених в Інструкції з експлуатації виробу
- Якщо гарантійний талон заповнений неправильно, в ньому присутні виправлення, або він не відповідає сдаваемому виробу
- Гарантійні зобов'язання не поширюються:
- На програмні продукти, що поставляються разом з виробом, на які передбачені ліцензійні угоди для кінцевого користувача
- На програмні продукти та інформацію, що не поставляються разом з виробом і встановлюються, зберігаються або створені користувачем самостійно.
- На дані користувача, що зберігаються або отримані з допомогою вироби. Користувач приймає на себе відповідальність щодо своєчасного збереження важливих для нього даних і їх захист.
- На витратні матеріали (компоненти, які вимагають періодичної заміни при експлуатації виробу, наприклад: батарейки, змінні лампи і т. д.)
- На додаткові компоненти, які йдуть в комплекті з виробом: з'єднувальні кабелі, антени, навушники, мікрофони, перехідники, елементи фурнітури, носії інформації різних типів, чохли, ремені, шнури для перенесення, монтажні пристосування, інструмент, документацію і т. п., якщо інше не передбачено гарантійною політикою виробника.
- На механічні пошкодження, які виникли після передачі товару покупцеві (споживачеві)
- На ушкодження, спричинені недбалим, неакуратним поводженням і недотриманням правил догляду за виробом
- На повреждения или ненормальное функционирование изделия, вызванные:
- Сбоями или несоответствием стандартам параметров питающих, телекоммуникационных, кабельных сетей или других подобных внешних факторов
- Использованием нестандартных и (или) некачественных расходных материалов, принадлежностей, запасных частей, элементов питания, носителей информации различных типов. Программных продуктов, которые не были поставлены или рекомендованы производителем
- Периодической чисткой и обслуживанием изделия
- Гарантийные обязательства не подлежат исполнению в случае, если:
- На изделии удален, стерт, поврежден, переклеен серийный номер
- Повреждены гарантийные маркеры, пломбы
- Нарушены правила и условия эксплуатации. А также установки изделия, изложенные в Руководстве пользователя или другой документации, передаваемой потребителю в комплекте с изделием
- Изделие имеет следы вмешательства третьих лиц, а также попытки неквалифицированного ремонта
- Выявлено изменение конструкции или схемы изделия, подключение устройств, не предусмотренных Изготовителем
- Дефект вызван действием непреодолимых сил. Несчастными случаями, умышленными или неосторожными действиями потребителя или третьих лиц
- Обнаружены повреждения, вызванные превышением стандартного сетевого напряжения (220В+-10%), воздействием влаги, высоких или низких температур, коррозией, окислением, попаданием внутрь изделия посторонних предметов, веществ, жидкостей, насекомых или животных
- Выявлены термические повреждения узлов, компонентов и т.д.
- Снимается ответственность с Продавца за возможный вред прямо или косвенно нанесенный продукцией, приобретенной в нашем магазине людям, домашним животным или имуществу в случае, если это произошло в результате несоблюдения правил и условий эксплуатации, установки изделия; умышленных или неосторожных действий покупателя (потребителя) или третьих лиц, а также за любой ущерб, косвенные, случайные или вытекающие как следствие убытки, включая экономические и нематериальные потери, потерю прибыли, доходов, информационных данных, связанные с повреждением или невозможностью эксплуатации продукции.